Skip to content
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-3
Audax_web_slider-1920x480px-szeleromu-210616
previous arrow
next arrow
homeicon  Ügyintézés – Villamos energia  Üzleti  Tartozás, kikapcsolás

ÜZLETI ENERGIASZOLGÁLTATÁS TARTOZÁS ÉS KIKAPCSOLÁS

A számlabefizetés módjairól itt tájékozódhat.

1. Fizetési felszólítót kap

Ez tartalmazza a tartozását, kiegészítve a felszólítás költségeivel (felszólítási díj, kamat). Kérjük, ezt az összeget minél hamarabb rendezze!

2. Kap egy kikapcsolási felszólítót

Ebben értesítjük arról, hogy mikor történhet meg a kikapcsolás. Ahhoz, hogy a kikapcsolást elkerülje, kérjük, hogy minél hamarabb, de legkésőbb a kikapcsolásra megjelölt dátumot megelőző munkanap 15 óráig igazolja a befizetését! Ezt különösen akkor ajánljuk, ha a befizetés a felszólítóban szereplő kikapcsolási dátumot megelőző 7 napon belül történt.
A felszólítás költségeit növelik a behajtási eljárás költségei (felszólítási díj, kamat, ki- és visszakapcsolási díj).
Kérjük, fizesse be a kikapcsolási felszólítóban szereplő fizetendő összeget!

3. Megtörténik a kikapcsolás

Mit jelent a kikapcsolás?

Telephelyén, irodájában megszűnik az áramellátás, ami az üzletének működését hátráltathatja. Elektronikus berendezések (pl. számítógép, munkaeszközök, TV, hűtő) nem működnek, melegvíz-, esetleg fűtéshiány léphet fel.

Mit kell tennie, hogy visszakapcsoljuk az ellátást?

Ki kell egyenlíteni a lejárt esedékességű tartozását részünkre, és ki kell fizetnie a ki- és visszakapcsolási díjat a területileg illetékes elosztónak, amely jelentős többletköltséget jelenthet.
Kérni kell a visszakapcsolást a fenti befizetések igazolásával. Ezt megteheti e-mailben a versenybefizetesigazolas@audaxrenewables.hu címen.

4. Ha a fenti feltételeket teljesíti, megtörténik a visszakapcsolás.

Mennyi idő után történik meg a visszakapcsolás?

  • A visszakapcsolás a fenti feltételek teljesítését követően nem azonnal, de 24 órán belül megtörténik.
  • Visszakapcsolás megrendelése esetén kérjük, ügyeljen arra, hogy minden olyan berendezése, készüléke legyen kikapcsolt állapotban, ami esetleg tűz- vagy balesetveszélyes lehet!

Mi gátolhatja meg a visszakapcsolást?

  • A szerelőink nem tudnak bejutni a visszakapcsolás helyére. Egyéb műszaki hiányosság.

Átalány részszámlás fizetés esetén a számla alapjának helyes beállításával

Részszámlás fizetés esetén az előző évi fogyasztás egyenlően elosztott részét kell havonta befizetnie. Ha év közben valamilyen okból jelentősen megnő a fogyasztása, javasoljuk, hogy kérje a részszámla összegének megemelését, mert különben az éves leolvasást követően magasabb elszámoló számlája keletkezhet. Ez azt jelenti, hogy egyszerre kellene egy nagyobb összeget befizetnie, ami fizetési problémát okozhat. A részszámlaalapnak tehát érdemes szükség szerint a módosítását kérnie.

2. A részszámlák helyes sorrendben történő befizetésével

Előfordul, hogy egy borítékban több részszámlát is küldünk Önnek, ezért érdemes figyelnie a számlák esedékességét. Problémát okozhat, ha esetleg nem a megfelelő részszámla kerül befizetésre.

3. Elérhetőségeinek naprakészen tartásával (telefonszám, email cím)

Ha email címét és telefonszámát megadja, és szükség esetén frissíti, könnyebben tudjuk tájékoztatni esetleges tartozásáról (ingyenes automata hanghívással, sms-en, emailes fizetési emlékeztetővel).

4. E-számla igénylésével

E-számlával könnyebben nyomon követheti, befizetheti a számláit.