Milyen ügyekben kérhetek segítséget az Online ügyfélszolgálaton keresztül?
Kérdezzen tőlünk vagy küldje el nekünk észrevételeit csupán pár kattintással az Ügyintézés menüpontra kattintva. Válassza ki azt a témát, amiben segítségére lehetünk. Válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül elküldjük az Ön által megadott e-mail címre.
Online ügyfélszolgálatunk Ügyintézés menüpontjában információt kaphat az alábbi kérdésekben és jelezheti felénk kérdéseit, kéréseit.
- – hibás közüzemi világítás bejelentése
- – álló/akadozó mérő bejelentése
- – ajánlatkérés
- – általános információkérés
- – cím változás
- – név módosítás
- – bankszámla szám változás
- – csoportos beszedési megbízás
- – átutalásos fizetés
- – fizetéssel kapcsolatos kérdés
- – csekk igénylése
- – háztartási méretű kiserőmű – Új igénylése
- – háztartási méretű kiserőmű – Folyamatban lévő ügyintézés
- – háztartási méretű kiserőmű – E.ON által kiállított számla reklamáció
- – költözés, bérlőváltozás
- – műszaki ügyek – Új bekapcsolás
- – műszaki ügyek – Teljesítményváltozás
- – műszaki ügyek – Teljesítményváltozás
- – műszaki ügyek – Egyéb kérdések
- – számla másolat igénylése
- – folyószámla egyenleg igazolás igénylése
- – számlaegyeztetés
- – visszautalás
- – tételes kimutatás igénylése
- – folyamatban lévő üggyel kapcsolatos kérdés
Ha az Online ügyfélszolgálaton keresztül konkrét kérdéssel fordul hozzánk, felvesszük Önnel a kapcsolatot.