Miért jó az Online ügyfélszolgálat?
Ismerje meg Online ügyfélszolgálatunkat, amin keresztül egyszerűen intézheti energiaszolgáltatással kapcsolatos ügyeit.
Biztonságosan, csupán pár kattintással
- megtekintheti aktuális egyenlegét és számláit,
- e-számlára válthat,
- módosíthatja levelezési címét és telefonszámát,
- e-mail vagy sms értesítést kérhet az E.ON hálózati területét érintő tervezett és nem várt szolgáltatási szünetekről,
- rögzítheti mérőóra állását,
- sőt, az „Ügyintézés” menüpontban a szolgáltatással kapcsolatos ügyeit könnyen és pár kattintással elindíthatja, kérdezhet tőlünk, vagy megoszthatja velünk észrevételeit is.
Hol és hogyan tudok regisztrálni az Online ügyfélszolgálatra?
Üzleti ügyfeleink igényeire szabott Online ügyfélszolgálati belépő felületet az https://audaxrenewables.hu/ugyintezes címen érheti el.
A regisztráció során a számlán megjelenő adatokat kell pontosan megadni:
· Felhasználói azonosító (a számlán található 10 jegyű szám, számláján felhasználói azonosító néven találja). A regisztráció során Ön egy darab felhasználói azonosítót adhat meg. További azonosítókat bejelentkezés után adhat hozzá fiókjához a Beállítások/Felhasználói azonosítók menüpontban.
· Név: a számlafogadó neve, ahogyan a számlán szerepel.
· E-mail cím: a regisztrálni kívánt e-mail cím. „E-mail cím: regisztrálni kívánt e-mail cím, amely adatvédelmi okokból csak a Társaságunknál elsődleges elérhetőségként nyilvántartott e-mail cím lehet. Amennyiben ezen módosítani szeretne kérjük, töltse ki az Adategyeztető lapot, és megkeresésében jelezze a regisztrációval kapcsolatos igényét is.”
· Irányítószám: a számlafogadó címében szereplő irányítószám.
· Telefonszám: kapcsolattartásra használt telefonszám.
A megadott e-mail címre azonnal levelet küldünk, ami egy aktiváló linket tartalmaz. Az aktiváló linkre kattintva az Első belépés felületre jut, ahol marketingnyilatkozatot tehet, értesítéseket állíthat be és e-számlára válthat. Az első belépést követően kérjük, változtassa meg jelszavát!
Hogyan törölhetem a regisztrációm?
Még nem aktivált regisztráció esetén kattintson az Online ügyfélszolgálat belépő oldalán található Regisztráció törlése linkre.
Már aktivált regisztráció esetén a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval lépjen be az Online ügyfélszolgálatra, majd kattintson a Beállítások/Felhasználói azonosítók menüpontra. Itt az Azonosító törlése gombbal tudja partnerszámát törölni. Ha minden partnerszám törlésre kerül, akkor regisztrációja automatikusan törlődik.
Később az Online ügyfélszolgálat használatához újra kell regisztrálnia.
Nem jól adtam meg az e-mail címem a regisztráció során, mit tegyek?
Még nem aktivált regisztráció esetén kattintson az Online ügyfélszolgálat belépő oldalán található Inaktív regisztráció törlése linkre.
A megkezdett regisztráció törléséhez szüksége lesz partnerszámra, szerződésben szereplő névre és irányítószámra. A regisztráció sikeres törlése után azonnal elindíthatja az új regisztrációt.
Ha nem törli a megkezdett regisztrációt, akkor 5 napon belül automatikusan töröljük.
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
A Belépés gomb alatt található Elfelejtettem a jelszót! mondatra kattintson, majd adja meg a felhasználó azonosítóját és a regisztrált e-mail címét. Pár percen belül egy kezdeti jelszót küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címére. Ezzel a kezdeti jelszóval lépjen be, és belépés után változtassa meg jelszavát. Ezt követően az Ön által megadott új jelszóval tud belépni Online ügyfélszolgálati fiókjába.