Az Audax Magyarország egyik piacvezető energiakereskedő vállalata. A világ 7 országában jelen lévő, spanyol tulajdonú vállalatcsoport villamosenergia-és földgázkereskedelemmel, illetve megújuló energia termelésével foglalkozik. Magyarországon 22 ezer ügyfelet lát el a KKV, nagyvállalati és önkormányzati szegmensben
Főbb feladatok, munkák:
- A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása
- A felhasználókkal való kapcsolattartás a ticketing rendszeren keresztűl. (JIRA, Service Desk Portál, Confluence)
- IT eszközök L1 szintű hibakezelése, valamint eszköz kiadása, visszavétele és nyilvántartása
- Felhasználói azonosítók létrehozása, módosítása (Active Directory, Üzleti alkalamazsáok)
- Jogosultság kezelés különböző rendszerekben a bejelentések alapján
- Üzleti alkalmazások működésének rendszeres monitorozása, monitoroztatása, a felmerült hibák jelzése a megoldó csoport felé
- Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé
- Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal. Az alvállalkozói jegykezelő rendszerek használata
- Egyéb IT jellegű bejelentések megoldása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Jártasság az alábbi alkalmazások támogatásában: Active Directory, Office 365 (OneDrive, Sharepoint, Outlook, Word, Excel)
- Alapszintű IT hardware ismeretek
- Ismeretek különböző felügyeleti és ticketing rendszerek kezelésében (JIRA, Confluence, Redmine, ClickUp, stb.)
- 8:00 – 16:00 óra közötti munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, megbízható munkavégzés
- Proaktív szemlélet
- Udvarias, barátságos és felhasználó orientált hozzáállás.
Amit kínálunk:
- versenyképes alapbér
- 15%-os fix bérjuttatás az alapbéren felül
- cafetéria
- magán-egészségbiztosítás
- munkáltatói magánnyugdíjpénztári utalás
- villamosenergia-kedvezmény
- modern, jól felszerelt irodai környezet
- céges mobiltelefon
- munkavégzés helye: Budapest, 13.kerület, Váci Greens Irodaház
Kapcsolat: recruiting@audaxrenewables.hu