Skip to content
Audax_web_slider-1920x480px-szeleromu-210616
Audax_web_slider-1920x480px-szeleromu-210616
previous arrow
next arrow
homeicon Blog IT Service Desk Üzemeltető

IT Service Desk Üzemeltető

Az Audax Magyarország egyik piacvezető energiakereskedő vállalata. A világ 7 országában jelen lévő, spanyol tulajdonú vállalatcsoport villamosenergia-és földgázkereskedelemmel, illetve megújuló energia termelésével foglalkozik. Magyarországon 22 ezer ügyfelet lát el a KKV, nagyvállalati és önkormányzati szegmensben.

Főbb feladatok, munkák:

  • Az IT Service Desk Üzemeltető munkatársaként az első szintű (L1) irodai IT támogatása belső ügyfelek és felhasználók számára, gyors és hatékony munkavégzéssel, a problémák diagnosztizálásával és megoldásával vagy a releváns csoportnak való továbbításával. A cél a felhasználók elégedettségének növelése, illetve a kommunikáció és csapatmunka révén a szolgáltatási szint hatékonyabbá tétele.
  • A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása
  • A felhasználókkal való kapcsolattartás a ticketing rendszeren keresztűl. (JIRA, Service Desk Portál, Confluence)
  • IT eszközök L1 szintű hibakezelése, valamint eszköz kiadása, visszavétele és nyilvántartása
  • Felhasználói azonosítók létrehozása, módosítása (Active Directory, Üzleti alkalmazások)
  • Jogosultság kezelés különböző rendszerekben a bejelentések alapján.
  • Üzleti alkalmazások működésének rendszeres monitorozása, monitoroztatása, a felmerült hibák jelzése a megoldó csoport felé.
  • Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé
  • Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal. Az alvállalkozói jegykezelő rendszerek használata
  • Egyéb IT jellegű bejelentések megoldása. 
  • A felhasználók naprakész tájékoztatása az Audax IT környezetében zajló változásokról és általános hibák fennállásáról és azok elhárításának státuszáról a Service Desk portálon és email-ben. 
  • Központi kommunikációk készítése, küldése, követése.
  • Tudásbázis dokumentációk készítése és naprakészen tartása
  • Általános felhasználói leírások készítése és publikálása
  • Incidens jegyzőkönyvek készítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Jártasság az alábbi alkalmazások támogatásában: Active Directory, Office 365 (OneDrive, Sharepoint, Outlook, Word, Excel), O365 tagságok alap adminisztrációja.
  • Alapszintű IT hardware ismeretek
  • Ismeretek különböző felügyeleti és ticketing rendszerek kezelésében (JIRA, Confluence, Redmine, ClickUp, stb.) 
  • 8:00 – 16:00 óra közötti munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség.
  • Pontos, megbízható munkavégzés. 
  • Proaktív szemlélet
  • Udvarias, barátságos és felhasználó orientált hozzáállás. 

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű szerződés
  • Versenyképes jövedelem
  • Éves bónusz teljesítményértékelés alapján
  • Egyénre szabható versenyképes cafeteria keret: bruttó 400.000 Ft
  • Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, amely a havi alapbér 3,1%-a
  • Élet-és balesetbiztosítás
  • Kiegészítő egészségügyi biztosítás és járóbeteg-ellátás nemzetközi biztosító partnerünkön keresztül, mely családtagokra is kiterjeszthető
  • Heti 2 home office lehetőség
  • Céges mobiltelefon
  • Villamosenergia kedvezmény 116/2007. (XII. 29.) GKM rendelet alapján
  • Képzési, fejlesztési lehetőségek (nyelvi, szakmai)
  • Munkavégzés helye: Budapest, Váci Greens irodaház. Modern irodai környezetben

Jelentkezés: Gerebenics Zsolt zsolt.gerebenics@audaxrenewables.hu / HR recruiting@audaxrenewables.hu

A személyes adataid toborzással összefüggő kezelésével kapcsolatos részletes tájékoztató a következő linken érhető el:
Toborzási Adatkezelési tájékoztató