Az Audax Renewables Kft. Magyarország egyik piacvezető energiakereskedő vállalata. A világ 9 országában jelen lévő, spanyol tulajdonú vállalatcsoport villamosenergia-és földgázkereskedelemmel, illetve megújuló energia termelésével foglalkozik. Magyarországon 22 ezer ügyfelet lát el a KKV, nagyvállalati és önkormányzati szegmensben.
Főbb feladatok, munkák:
- Az IT Service Desk Üzemeltető munkatársaként az első szintű (L1) irodai IT támogatása belső ügyfelek és felhasználók számára, gyors és hatékony munkavégzéssel, a problémák diagnosztizálásával és megoldásával vagy a releváns csoportnak való továbbításával. A cél a felhasználók elégedettségének növelése, illetve a kommunikáció és csapatmunka révén a szolgáltatási szint hatékonyabbá tétele
- A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása
- A felhasználókkal való kapcsolattartás a ticketing rendszeren keresztül (JIRA, Service Desk Portál, Confluence)
- IT eszközök L1 szintű hibakezelése, valamint eszköz kiadása, visszavétele és nyilvántartása
- Felhasználói azonosítók létrehozása, módosítása (Active Directory, Üzleti alkalmazások)
- Jogosultság kezelés különböző rendszerekben a bejelentések alapján
- Üzleti alkalmazások működésének rendszeres monitorozása, a felmerült hibák jelzése a megoldó csoport felé
- Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé
- Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal. Az alvállalkozói jegykezelő rendszerek használata
- Egyéb IT jellegű bejelentések megoldása
- A felhasználók naprakész tájékoztatása az Audax IT környezetében zajló változásokról és általános hibák fennállásáról és azok elhárításának státuszáról a Service Desk portálon és email-ben
- Központi kommunikációk készítése, küldése, követése
- Tudásbázis dokumentációk készítése és naprakészen tartása
- Általános felhasználói leírások készítése és publikálása
- Incidens jegyzőkönyvek készítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Jártasság az alábbi alkalmazások támogatásában: Active Directory, M365 (OneDrive, Sharepoint, Outlook, Exchange Online, Teams, Word, Excel, PPT), M365 tagságok alap adminisztrációja
- Alapszintű IT hardware ismeretek
- Ismeretek különböző felügyeleti és ticketing rendszerek kezelésében (JIRA, Confluence, Redmine, ClickUp, stb.)
- 8:00 – 16:00 óra közötti munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, megbízható munkavégzés
- Proaktív szemlélet
- Udvarias, barátságos és felhasználó orientált hozzáállás
- Legalább 2 éves servicedesk Level 1 IT support tapasztalat vagy IT support-releváns szakirányú iskolai végzettség
- Angol középszintű nyelvtudás, szóban és írásban
- Pontos dokumentációs és adminisztrációs képességek
- ITIL ismeretek
- Budapesti irodai jelenlét vállalása home office lehetőséggel
- Előre megbeszélt időpontokon országon belüli telephelyre utazás (Győr, Debrecen)
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű szerződés
- Versenyképes jövedelem
- Éves bónusz teljesítményértékelés alapján
- Egyénre szabható versenyképes cafeteria keret: bruttó 500.000 Ft
- Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, amely a havi alapbér 3,1%-a
- Élet-és balesetbiztosítás
- Kiegészítő egészségügyi biztosítás és járóbeteg-ellátás nemzetközi biztosító partnerünkön keresztül, mely családtagokra is kiterjeszthető
- Heti home office lehetőség
- Céges mobiltelefon
- Villamosenergia kedvezmény 116/2007. (XII. 29.) GKM rendelet alapján
- Képzési, fejlesztési lehetőségek (nyelvi, szakmai)
- Munkavégzés helye: Budapest, Váci Greens irodaház. Modern irodai környezetben
Jelentkezés: recruiting@audaxrenewables.hu
„A személyes adataid toborzással összefüggő kezelésével kapcsolatos részletes tájékoztató a következő linken érhető el: Toborzási Adatkezelési tájékoztató”