Skip to content
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-1
Audax_web_slider-1920x480px-210417-END-3
Audax_web_slider-1920x480px-szeleromu-210616
previous arrow
next arrow
homeicon Blog IT Service Desk Üzemeltető

IT Service Desk Üzemeltető

Az Audax Renewables Kft. Magyarország egyik piacvezető energiakereskedő vállalata. A világ 9 országában jelen lévő, spanyol tulajdonú vállalatcsoport villamosenergia-és földgázkereskedelemmel, illetve megújuló energia termelésével foglalkozik. Magyarországon 22 ezer ügyfelet lát el a KKV, nagyvállalati és önkormányzati szegmensben.

Főbb feladatok, munkák:

  • Az IT Service Desk Üzemeltető munkatársaként az első szintű (L1) irodai IT támogatása belső ügyfelek és felhasználók számára, gyors és hatékony munkavégzéssel, a problémák diagnosztizálásával és megoldásával vagy a releváns csoportnak való továbbításával. A cél a felhasználók elégedettségének növelése, illetve a kommunikáció és csapatmunka révén a szolgáltatási szint hatékonyabbá tétele
  • A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása
  • A felhasználókkal való kapcsolattartás a ticketing rendszeren keresztül (JIRA, Service Desk Portál, Confluence)
  • IT eszközök L1 szintű hibakezelése, valamint eszköz kiadása, visszavétele és nyilvántartása
  • Felhasználói azonosítók létrehozása, módosítása (Active Directory, Üzleti alkalmazások)
  • Jogosultság kezelés különböző rendszerekben a bejelentések alapján
  • Üzleti alkalmazások működésének rendszeres monitorozása, a felmerült hibák jelzése a megoldó csoport felé
  • Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé
  • Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal. Az alvállalkozói jegykezelő rendszerek használata
  • Egyéb IT jellegű bejelentések megoldása 
  • A felhasználók naprakész tájékoztatása az Audax IT környezetében zajló változásokról és általános hibák fennállásáról és azok elhárításának státuszáról a Service Desk portálon és email-ben
  • Központi kommunikációk készítése, küldése, követése
  • Tudásbázis dokumentációk készítése és naprakészen tartása
  • Általános felhasználói leírások készítése és publikálása
  • Incidens jegyzőkönyvek készítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Jártasság az alábbi alkalmazások támogatásában: Active Directory, M365 (OneDrive, Sharepoint, Outlook, Exchange Online, Teams, Word, Excel, PPT), M365 tagságok alap adminisztrációja
  • Alapszintű IT hardware ismeretek
  • Ismeretek különböző felügyeleti és ticketing rendszerek kezelésében (JIRA, Confluence, Redmine, ClickUp, stb.) 
  • 8:00 – 16:00 óra közötti munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontos, megbízható munkavégzés 
  • Proaktív szemlélet
  • Udvarias, barátságos és felhasználó orientált hozzáállás
  • Legalább 2 éves servicedesk  Level 1 IT support tapasztalat vagy IT support-releváns szakirányú iskolai végzettség
  • Angol középszintű nyelvtudás, szóban és írásban
  • Pontos dokumentációs és adminisztrációs képességek
  • ITIL ismeretek
  • Budapesti irodai jelenlét vállalása home office lehetőséggel
  • Előre megbeszélt időpontokon országon belüli telephelyre utazás (Győr, Debrecen)

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű szerződés
  • Versenyképes jövedelem
  • Éves bónusz teljesítményértékelés alapján
  • Egyénre szabható versenyképes cafeteria keret: bruttó 500.000 Ft
  • Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, amely a havi alapbér 3,1%-a
  • Élet-és balesetbiztosítás
  • Kiegészítő egészségügyi biztosítás és járóbeteg-ellátás nemzetközi biztosító partnerünkön keresztül, mely családtagokra is kiterjeszthető
  • Heti home office lehetőség
  • Céges mobiltelefon
  • Villamosenergia kedvezmény 116/2007. (XII. 29.) GKM rendelet alapján
  • Képzési, fejlesztési lehetőségek (nyelvi, szakmai)
  • Munkavégzés helye: Budapest, Váci Greens irodaház. Modern irodai környezetben

Jelentkezés: recruiting@audaxrenewables.hu

„A személyes adataid toborzással összefüggő kezelésével kapcsolatos részletes tájékoztató a következő linken érhető el: Toborzási Adatkezelési tájékoztató